»Kriza nas je opomnila, da ljudje nismo vsemogočni«

16 januarja, 2021

Po rekordnem letu 2018 in 2019 se je tudi leto 2020 za Klet Brda začelo odlično. A vse se je spremenilo z razglasitvijo epidemije Covida-19, ko je njihova prednost, ki jo je predstavljal izvoz, postala njihova šibkost, saj so se jim zaprli tudi ameriški in kitajski trg.

Na letni ravni se je njihova prodaja znižala za 20 odstotkov. »Težko bi si upali napovedati, kako bo videti prihodnje leto, saj je vse odvisno od razpleta epidemije. Sodelavci, ki delajo s tujimi trgi, so ves čas ohranjali stike z distributerji in kupci po vsem svetu. Kljub vsem omejitvam je bila naša prodajna ekipa v Ameriki na začetku novembra, prav tako so poti v Ameriko v tem trenutku,« pojasnjujejo.

Zavedajo se, da se v vsaki krizi pokažejo šibkosti posamezne panoge, a pričakujejo, da bo prevladalo spoznanje, da se je treba povezovati in skupaj graditi na prepoznavnosti Slovenije kot vinske destinacije.

»Na splošno nas je ta kriza opomnila, da ljudje nismo tako vsemogočni, kot si včasih zamišljamo, in da bomo morali veliko stvari na novo premisliti. Trend, ki se je pokazal v teh mesecih izolacije in omejenih stikov, je, da so ljudje kupovali kakovostnejša vina in jih seveda pili doma v družbi svojih najbližjih,« pravijo, kar je po njihovem mnenju dobro, saj podpirajo odgovorno uživanje vina v kombinaciji s hrano. Na poslovnem področju pa v prihodnosti pričakujejo povezovanje na različnih projektih v tujini.

 

Članek je v celoti objavljen v reviji Eko dežela Gospodarstvo 2020/2021.

Nazaj na kategorijo kmetijstvo-in-gozdarstvo.
(Visited 46 times, 1 visits today)