Doživetja, zgodbe in sprostitev v Šaleški dolini

16 maja, 2021
Nina Šprohar

Turistična destinacija Šaleška dolina povezuje turistično ponudbo mestne občine Velenje in občine Šoštanj. Za tuje obiskovalce mesti ponujata doživetja, zgodbe, sprostitev in druge možnosti za preživljanje prostega časa.

Pravijo, da je v poletnih mesecih pestro dogajanje na Velenjski plaži, naravnem kopališču ob Velenjskem jezeru, celoletni dostop pa ponuja podzemlje v muzeju premogovništva, kjer lahko obiskovalci 160 metrov pod zemljo izkusijo petzvezdično gastronomsko doživetje Velenje underground – atrakcijo, ki je uvrščena v zbirko Slovenia Unique Experiences.

Velenjski grad, kjer domuje muzej, obiskovalce navduši z najbolje ohranjenim okostjem mastodonta v Sloveniji. »Obiskovalci so navdušeni tudi nad drugimi enotami muzeja: Kavčnikovo domačijo, Muzejem usnjarstva na Slovenskem, Grilovo domačijo, Spominsko sobo v Topolšici, Interpretacijskim centrom 1991, Hišo mineralov. Družine z otroki se rade sprehajajo po Pozojevi grajski poti, ki povezuje gradove v Velenju,« pravi Tina Belina z Zavoda za turizem Šaleške doline.

Šoštanj
Šoštanj zaznamuje staro trško jedro, pohvali pa se lahko tudi z bogato tradicijo usnjarstva, ki je predstavljena v Muzeju usnjarstva na Slovenskem. Stalne zbirke kulturne dediščine so na ogled v Vili Mayer, dobro obiskani pa so centri za sprostitev, kot sta Terme Topolšica in Wellness center Zala.

Brez promocije ne gre

Šaleška dolina se ponaša tudi z največjim otroškim festivalom v Sloveniji, to je Pikin festival, ki se odvija vsako leto v septembru – z glavno junakinjo v mislih pripravljajo tudi interaktivno mobilno aplikacijo, namenjeno predvsem družinam z otroki, ki bo na sodoben način predstavila mesto Velenje.

Na Zavodu za turizem Šaleške doline nagovarjajo goste k daljšemu obisku, razvijajo dodatno ponudbo za obiskovalce in ponujajo večdnevne integralne turistične produkte. »Za prodajo turističnih paketov smo leta 2017 registrirali dejavnost turistične agencije in se posvetili komunikaciji z notranjimi in zunanjimi javnostmi, digitalnemu trženju, nastopih na sejmih in podobno,« pravi sogovornica in doda: »Zaradi trenutne gospodarske situacije in turističnih tokov iz tujine bomo aktivnosti usmerili ne samo v tuje trge, temveč se bomo osredotočili tudi na domači trg. Kot posledico naštetih aktivnosti pričakujemo povečanje števila prihodov gostov in prenočitev.«

 

Članek je bil v celoti objavljen v reviji Eko dežela Turizem 2020.

Nazaj na kategorijo turizem.
(Visited 47 times, 5 visits today)