Ponudniki bodo imeli vse več informacij o obiskovalcih

september 13, 2019
Samo Kranjec

V pametnih vaseh bodo s pomočjo sodobnih tehnologij in informacij, ki jih zagotavljajo, ponudniki turističnih storitev gostom ponudbo vse bolj oblikovali na kožo.

 

Da bodo lahko ponudniki turističnih storitev obiskovalcem zagotavljali kakovostna doživetja, se bodo med seboj povezovali, tudi tisti, ki si med seboj konkurirajo. Med oblikami, ki to logiko najbolje poosebljajo, so tako imenovani razpršeni hoteli, kjer »hotelsko ponudbo« zagotavlja celoten kraj.
Lokalna skupnost, ki je med seboj povezana z informacijskim sistemom, ima na voljo podatke o posameznih turistih, ki so na voljo vsem članom. V času njihovega bivanja jim lahko denimo ponudijo obisk kulturnih ali lokalnih dogodkov, izletov, ogled znamenitosti… Ali jim pripravijo ponudbo, ki jim je pisana na kožo. Pri tem za tiste, ki kraj obiščejo ponovno, ponudbo pripravijo drugače kot za tiste, ki so v njem prvič, kar gostom izboljša uporabniško izkušnjo.

Vznikajo razpršeni hoteli

Nova oblika turistične ponudbe, ki jo omogočajo sodobne tehnologije, so tako imenovani razpršeni hoteli, kjer je »hotel« celoten kraj. Pri tem turisti prebivajo pri posameznih ponudnikih, se denimo prehranjujejo v lokalni gostilni ali restavraciji, preskusijo v jahanju pri lokalnem konjerejcu, si sposodijo kolesa v lokalni izposojevalnici, popravijo avto pri avtomehaniku… Na podoben način je posamezen kraj lahko tudi ponudnik kongresnih storitev, kjer lahko kongres poteka v krajevnem gasilskem domu, celotna skupnost pa poskrbi za bivanje, prehrano in zunaj kongresna doživetja.
Dejavnost razpršenih hotelov je v razmahu, razvijajo jo v Slovenskih Konjicah, Lendavi, Dolini Trente, Blatni Brezovici, Padni, razmišljanja so tudi, da bi zaživel na Sviščakih.

Celoten članek je objavljen v reviji Eko dežela Pametno podeželje 2019.

(Visited 14 times, 1 visits today)