Dobre prakse: Kako je digitalizacija podjetjem omogočila nemoteno delovanje?

18 januarja, 2021
Samo Kranjec

V času koronakrize je lahko visoka stopnja digitalizacije in avtomatizacije proizvodnje konkurenčna prednost, saj omogoča delo ter spremljanje proizvodnih in poslovnih procesov na daljavo.

Pobirali sadove avtomatizacije

V Ljubljanskih mlekarnah so času epidemije vsem zaposlenim v režiji omogočili delo od doma, kar je bila velika sprememba v poslovanju. Ker so bili že pred epidemijo visoko digitalizirani (lani so dobili naziv Tovarna leta časnika Finance) in imajo vse procese oblikovane v skladu z načeli Industrije 4.0, so tehnologi in razvojniki ter nekateri vodje lahko delali od doma. Vse procese je bilo namreč mogoče upravljati na daljavo, saj je njihova proizvodnja visoko avtomatizirana.

Z digitaliziranostjo kos povečanemu povpraševanju

Ljutomerski Cleangrad, ki deluje na področju čistih prostorov, v sedanjih razmerah svojo proizvodnjo povečuje. »Proces digitalizacije v podjetju uspešno izvajamo že kar nekaj let in ga tudi nenehno nadgrajujemo. Vsekakor nas je vpliv Covid krize prisilil v določene dodatne ukrepe na tem področju, a nismo imeli večjih težav pri uvajanju dela od doma na tistih delovnih mestih, kjer je pač to možno. Delo od doma se v tem času izvaja po potrebi in glede na razmere v določenih oddelkih podjetja,« razlagajo.

Se je pa precej spremenil način komunikacije s kupci in organizacija sestankov. Ti v veliki meri potekajo na daljavo, kar je precejšnja sprememba v primerjavi s preteklimi leti.

V Cleangradu pravijo, da niso imeli izpada proizvodnje, za kar so poskrbeli dobri preventivni ukrepi in odgovorno vedenje vseh zaposlenih. »Ob vsem zapisanem lahko z optimizmom zremo naprej v novo poslovno leto,« poudarjajo.

Pisarno so preselili v oblak

V Konecranes Slovenija, ki deluje na področju dvigalne tehnike, so pisarno popolnoma preselili v oblak in omogočili zaposlenim v komerciali in administraciji delo od doma. Prav tako pospešeno razvijajo rešitve za preventivno in prediktivno vzdrževanje ter nadzor industrijskih žerjavov kot dodatno storitev, s katero pripomorejo k večjemu nadzoru delovne opreme skozi njen življenjski cikel.

Okretni tudi na področju digitalizacije

V Revozu so s projektom digitalizacije začeli že pred krizo Covid-19. Je pa res, da je ta uporabo nekaterih orodij še pospešila in okrepila. Med drugim so tudi okrepili delo na daljavo in od doma.

V Iskraemecu pravijo, da jim ustvarjalnost, prilagodljivost in inovativnost, ki so del njihovega DNK, pomagajo, da se učinkovito in hitro prilagajajo svetovnim tržnim spremembam in so v koraku z globalnimi trendi. V tem letu jim je bil v veliko pomoč IT oddelek, ki je hitro in učinkovito zaposlenim omogočil hibridno delovno okolje.

Skupina Impol se pospešeno ukvarja z digitalizacijo poslovnih procesov, tako da bi se ta proces odvijal ne glede na koronakrizo. Zaradi zmanjševanja tveganj za okužbe večji del zaposlenih, ki to lahko, opravlja delo od doma.

Nazaj na kategorijo gospodarstvo.
(Visited 19 times, 1 visits today)