LOGO_LUPA_web

Slovensko vino z oznako »BEST BUY« med najboljšimi v Ameriki

september 6, 2016

Ugledna ameriška vinska revija Wine Enthusiast je v avgustovski izdaji vzela pod drobnogled vina Kleti Brda – kleti, ki izvaža največ slovenskih vin. Ocenila je 10 vin, ki jih klet izvaža v ZDA in rebuli Colliano 2013 namenila kar 90 točk ter ji dodelila tudi oznako »best buy«.

Tik pod magičnih 90 točk, ki jih vinski kritiki v ZDA prisodijo le izjemnim vinom, so se uvrstila tudi ostala vina Kleti Brda, med njimi chardonnay in cabernet sauvignon bagueri, bela in rdeča zvrst Colliano in Peneča rebula in vina iz linije Avia. Slednje so bile prav tako ocenjene z »best buy«.

Andrej Valentinčič, direktor trženja Kleti Brda, je ob oceni dejal: »Glede na neprepoznavnost Slovenije v ZDA smo res veseli, da so naša vina bila tako dobro ocenjena, saj s tem pridobivamo ugled in povečujemo prepoznavnost vseh Slovenskih vin kakor tudi države Slovenije.«

Kaj pijejo Američani?

Potrošnja vina v ZDA je v rastočem trendu že 22 let. Američani so v povprečju več kot podvojili porabo vina v zadnjih 40 letih, ki danes znaša 10.6 l/osebo. ZDA so v preteklem letu uvozile vina v vrednosti 4.855 milijard evrov, s čimer so v smislu vrednosti največja uvoznica vina na svetu.

Na ameriškem vinskem trgu je bitka neizprosna, igralcev pa zelo veliko. Čile, Nova Zelandija, Avstralija, Republika Južna Afrika, Evropa, v zadnjem času pa se zanj zanimajo še Kitajci, med katerimi najdemo tudi podjetje Laureate Imports Company, ki v ZDA proda skoraj milijon litrov slovenskega vina.

Impact Databank navaja, da je bilo v letu 2015 prodanih 216 milijonov steklenic penečega vina, kar predstavlja 5.5% trga. Italijanski prosecco je na čelu, sledijo mu šampanjci srednjega razreda, od ameriških kleti pa je Barefoot edina ameriška blagovna znamka, ki je prodala več kot 1 milijardo dolarjev v maloprodaji.

Vedno v korak s časom

Združene države so resnično velike in raznolike, hkrati narekujejo tudi svetovne trende na skoraj vseh področjih. Klet Brda se zadnja leta veliko podaja v inovativne projekte na področju vina, kot so vina in penine z nižjo alkoholno stopnjo, aperitivi in njihova letošnja novost – vrhunsko vino v 3-litrskem pakiranju bag in box. Vsi ti trendi so v Ameriki uveljavljeni že leta in stik z ameriško kulturo in ekonomijo vsekakor omogoča, da se lažje podajo v inovativne projekte tudi doma. Pozitiven trend rasti prodaje v ZDA pa bo morda omogočil, da bo briška klet v prihodnosti v ZDA prodajala tudi druga slovenska vina, ki imajo na ameriškem trgu še velik potencial.

(Visited 68 times, 2 visits today)