LOGO_LUPA_web

8 zdravstvenih nasvetov za lažje življenje, ki jih še ne poznate

september 22, 2019

Polno je nasvetov za lažje ali bolj zdravo življenje. Tokrat smo jih izbrskali nekaj, ki jih morda še ne poznate.

1.      Ponoči na stranišče z enim očesom zaprtim

Sliši se smešno in tudi je. Toda ko je treba ponoči na stranišče in nas to vrže iz trdnega spanca, je včasih težko zaspati nazaj, saj nas umetna svetloba luči povsem zbudi. Če bomo držali eno oko zaprto, bomo zminimalizirali količino ‘prejete’ svetlobe in posledično bomo prej utonili nazaj v trden spanec.

2.      Vlečenje ušes ima številke zdravstvene koristi

Naše uho, predvsem njegov rob ima številne refleksne točke. Vlečenje ali pritiskanje na te točke lahko zelo izboljša počutje. Če razdelimo rob ušesa od vrha pa do ušesne mečice na šest delov (zgoraj je prvi del in spodaj šesti del), potem si refleksne točke sledijo takole: prvi del bo blagodejno vplival na hrbet in ramena, drugi del na vitalne organe, tretji del na sklepe, četrti del na sinuse in grlo, peti na prebavo in šesti del na glavo in srce.

3.      Premikanje glave za razbremenitev bolečine v ramah

Če se ponoči zbudimo z bolečimi rameni ali mravlinčenjem, bo najbolj pomagalo premikanje glave gor in dol, lahko tudi levo in desno. Tako se bo najhitreje ponovno vzpostavila prekrvavitev in bolečine ter omrtvičenost bodo izginili.

4.      Ustavite kolcanje s strašenjem

Sliši se smešno, toda če se bomo nečesa močno prestrašili, se bomo najhitreje znebili nadležnega kolcanja.

5.      Spanje v hladni sobi

Spanje v hladni sobi ima številne pozitivne posledice na naše zdravje. Hitreje zaspimo, telo pa bojda med spanjem v hladni sobi kuri več kalorij, kar naj bi celo zmanjševalo možnosti za diabetes tipa 2. Prav tako se poveča proizvodnja melatonina, kar ima ugodne učinke na spremembe, ki jih prinaša staranje.

6.      Skodelica kave za bolj kakovosten dremež

Sliši se zares nenavadno, toda japonska študija je pokazala, da so se tisti, ki so spili skodelico kave in zadremali, na računalniških testih odrezali bolje kot tisti, ki so dremali brez predhodne skodelice kave.

7.      Kašljanje zmanjšuje bolečino pri injekciji

Nihče ne obožuje igel in injekcij. Več študij je že pokazalo, da kašljanje medtem, ko nam zdravnik daje injekcijo, zmanjšuje bolečino. Znanstveniki niso prepričani, zakaj, sumijo pa, da kašljanje povečuje pritisk v krvi, kar zmanjšuje percepcijo bolečine. Le ne poskušajte tega, ko vam jemljejo kri in iščejo žilo.

8.      Ne umivajmo zob takoj po jedi

Čeprav se umivanje neposredno po jedi sliši zelo priporočljivo, v resnici ni. Številne jedi imajo namreč kislino in ščetkanje takoj po jedi to kislino razširi po zobeh. Najbolje naj bi bilo s ščetkanjem počakati 30 minut.

 

 

 

Vir: brightside

(Visited 239 times, 3 visits today)