8 korakov za zdravo delovno okolje

september 25, 2017

Večino dneva ponavadi preživimo na delovnem mestu. A čeprav morda ne delate napornega fizičnega dela, tudi 8-urno sedenje pred računalniškim zaslonom, ni ravno zdrava alternativa. Ne glede na to, ali delate od doma ali pa sedite nekje v pisarni, pa obstaja način, kako si lahko uredite svoj delovni prostor, da se boste počutili bolje.

  1. Prezračite pisarno

Pisarniško okolje rado sproži alergije, kot so občutljivost na barve, pisarniško pohištvo ali kemikalije v preprogi. Tudi brez kakršnihkoli fizičnih simptomov, lahko slab zrak povzroči slabše delovanje naših možganov. Nedavna študija na univerzi Harvard je dokazala, da boljši zrak v pisarni prinaša tudi boljšo produktivnost.

  1. Poskusite stojno mizo

Pozanimajte se, če morda vaša delovna miza omogoča stoječ položaj. Danes na trgu obstajajo mize, ki jih lahko višinsko prilagajamo za sedeči ali stoječi položaj. Taka miza omogoča, da se čez dan več gibamo in manj sedimo. Tudi svoj stol lahko zamenjamo za žogo, ki nam lahko pomaga utrditi mišice trupa.

  1. Steklenica vode na mizi

Voda ne izboljša le naše kože, temveč tudi preprečuje glavobole ob suhih, toplejših temperaturah in zatre naš apetit. Voda je bistvenega pomena za pravilno delovanje jeter in ledvic, saj izloča toksine iz telesa. Na mizo si postavite vrč ali steklenico, ki zadrži vsaj liter vode in jo redno pijte skozi dan.

  1. Postavite mizo blizu okna

Študije z univerze Northwestern kažejo, da so ljudje, ki imajo pisarniško mizo blizu okna, bolj fizično aktivni in bolje spijo. Zato poskušajte pridobiti čim več naravne svetlobe. Naravna svetloba nam pomaga obdržati stresno raven, nas navda z energijo in nas motivira skozi dan. Če nimate možnosti naravne svetlobe, pa je najboljša alternativa modrikasta svetloba, ki pomaga pri analitičnem razmišljanju. Izberite namizno luč in ne tiste nad glavo, saj namizna zmanjša obremenitev oči.

  1. Uporabljajte aromaterapijo

Preskočite osvežilce zraka in sveče, ki uporabljajo umetne vonjave, saj nekatere celo sproščajo dražilne kemikalije. Namesto tega raje uporabite difuzorje z eteričnimi olji, saj ti prinašajo naravno, subtilno aromo. Eterično olje citrusov lahko izboljša vaš spomin in razmišljanje in vas navda z energijo.

pexels-photo-305821

  1. Zdravi prigrizki

Avtomati s prigrizki so včasih res mamljivi, a raje preskočite to skušnjavo in si na delovnem mestu privoščite zdrave prigrizke. Posezite po svežem sadju, zelenjavi, jogurtu ali oreščkih. Jabolko z arašidovim maslom ali korenček s humusom sta super ideji za zdrav prigrizek.

  1. Sprehod med premorom

Med odmori pojdite na sprehod. Preprost pet ali deset minutni sprehod bo spodbudil vaš metabolizem in ohranil telo v gibanju. S seboj vzemite sodelavce in sprehod združite še s prijetnim klepetom.

  1. Dodajte rastlino

Študije kažejo, da rastline na naši mizi in v pisarni povečajo produktivnost za 38 %, ustvarjalnost za 45 % in dobro počutje za 47 %. Rastline bodo prav tako pomagale pri čiščenju zraka, zmanjšanju statičnega in pisarniškega hrupa. Poskrbite, da boste izbrali rastlino, ki dobro deluje pod pogoji slabe osvetlitve in v zaprtih prostorih. Čopasta zelenčica, spatifil ali aloe vera so odlične rastline za pisarniško okolje.

Pisarniško delo ne pomeni, da se morate odpovedati življenju z zdravim življenjskim slogom. Te majhne spremembe in dnevne rutine bodo pomagale okrepiti vaše zdravje in voljo skozi ves dan.

Vir: Good News Network

(Visited 121 times, 3 visits today)