LOGO_LUPA_web

10 preprostih korakov, da bomo bolj srečni in pozitivni

januar 17, 2019

Morda se sliši preprosto in to slišite znova in znova, a pozitiven pogled na življenje lahko resnično naredi čudež. Raziskave dokazujejo, da sreča in pozitivno razmišljanje vodita do bolj kakovostnega življenja in boljših medsebojnih odnosov.

Srečnejši ljudje ponavadi tudi bolje skrbijo zase in svoje navade, kot je telovadba in spanje. Strokovnjake smo prosili za najboljše nasvete, ki nam lahko pomagajo, da bomo bolj srečni in pozitivni.

  1. Premaknite se

    Povečajte količino telesne vadbe in telesne dejavnosti. Redna vadba, odhod v telovadnico, sprehod ali le preprosta igra z otroci vedno izboljšajo razpoloženje. Če pa se telovadbe lotite na sončen dan, zadenete pravi trojni bonus – prebudite svoje telo, se naužijete sonca in zaradi njega tudi zvečer bolje spite.

  2. Po večerji omejite sladkarije

    Na dan potrebujete sedem do devet ur spanca. Predelana hrana in sladkor ponoči vplivata na njegovo kakovost, zato se taki hrani izogibajmo. Sladkor v krvi po sladki in predelani hrani močno naraste nato pa močno pade. Tako postanete lačni in slabo spite ali se celo zbujate.

  3. Izklopite novice

    Skoraj nemogoče je spremljati novice, ne da bi ujeli tudi kakšna negativna dogajanja. Vse kar se slabega dogaja po svetu, želeli ali ne, slabo vpliva tudi na nas. Negativne novice nam dajejo občutek, da je svet strašen in nevaren. Namesto spremljanja novic se raje osredotočite na male stvari v svojem življenju, ki vam bodo prinesle dobro voljo in zadovoljstvo. Naj bo to dokončanje naloge, ki ste jo že tako dolgo odlašali, morda preprosto druženje s prijatelji, ali pa vaš pes, ki se zvečer prijetno stisne ob vas.

  4. Cenite stvari

    Cenite preproste stvari, kot je lepo vreme, dobro kosilo ali klic prijatelja. Ne jemljite preprostih stvari za samoumevne – opazite jih in jih cenite. To bo dvignilo vaše razpoloženje.

    10-korakov-do-srece-2

  5. Pohvalite tujce

    Iskreno pohvalite ljudi, tudi tiste, ki jih ne poznate. Če vidite dobro oblečeno osebo ali nekoga s čudovitimi lasmi, mu to povejte. Narisali jim boste nasmeh na obraz, posledično pa tudi sebi.

  6. Določite svoj namen

    Vaš namen je tisti, ki vas zjutraj spravi iz postelje. Da bi resnično izkoristili moč namena, morate določiti, kaj je za vas pomembno. Na primer, namesto „Želim biti vzor za svoje otroke“, raje določite kako je dober vzor sploh videti. Katere specifične oblike vedenja želite učiti, katere vrednosti predstaviti otrokom kot najpomembnejše? Ko boste odgovorili na ti dve vprašanji, boste imeli jasno vizijo, kako se premakniti in kaj spremeniti v svojem življenju.

  7. Samozavest

    Podarite si odmor. Niste popolni – nihče od nas ni! Običajno se držimo visokih standardov in če jih ne izpolnimo smo do sebe velikokrat prestrogi. Namesto tega, se raje osredotočite na stvari, ki ste jih naredili dobro. Na primer, da ste danes zamudili na vadbo. Ne bodite prestrogi do sebe in si odpustite, pomislite raje na to, da ste kljub zamujeni vadbi, ta teden telovadili več kot prejšnji teden, ali pa ste ta teden še posebej zdravo jedli.

  8. Sprejmite sebe in dogajanje okoli sebe

    Sprejemanje sebe in drugih ljudi ter situacij je eden najhitrejših načinov do sreče. Zlahka lahko zadržujemo misli in jih vedno znova premlevamo, a nas to prevečkrat obremenjuje. Prepustimo kontrolo nad stvarmi, ki jih ne moremo nadzorovati in nas obremenjujejo. Ustavimo se, si vzemimo minuto in premislimo o tem, kaj se nam dogaja. Zakaj nas to vznemirja? Je to res nekaj, kar lahko spremenimo? Je to nekaj, za kar je vredno skrbeti? Odgovori na ta vprašanja nam lahko pomagajo, da iz svojih misli izpustimo negativnost, ki je ne potrebujemo.

  9. Prenehajte obsojati

    Ocenjevanje ljudi je prva naravna reakcija, ko se srečamo z njimi, vendar goji veliko negativnosti. Če premaknete svojo miselnost v razumevanje in sočutje, imate priložnost stvari videti povsem drugače. Najboljši način, da prenehate s obsojanjem je, da se ob koncu dneva spomnite na takšne dogodke in se vprašate zakaj ste nekoga tako presodili in kako ste se ob tem počutili. Obsojanje drugih ljudi je namreč največkrat odraz tega, kar se dogaja nam.

  10. Igrajte se s svojim hišnim ljubljenčkom

    Študije so pokazale, da domače živali svojim lastnikom zagotavljajo veliko psiholoških koristi, vključno z zmanjšanjem stresa. Igranje s psom ali mačko, je torej lahko zelo preprost in učinkovit način, da se počutite srečnejši, obenem pa osrečite tudi njih, ko jim podarite svoj čas in pozornost.

(Visited 517 times, 1 visits today)