LOGO_LUPA_web

Slovenija – destinacija za športni turizem

julij 5, 2016

Legendarni nogometni
klub Celtic s Škotske je za poletne priprave izbral Slovenijo, natančneje Maribor z okolico, kjer ostaja
do 10. julija. Med pripravami se na prijateljskih tekmah srečuje
tudi s slovenskimi nogometnimi klubi.
Odločitev kluba, ki so ga ustanovili daljnega 1888. leta in se lahko
pohvali z 9 milijoni navijačev po vsem svetu, da poletje preživi
pri nas, je, kot pravijo na Slovenski turistični organizaciji, izjemno pomembna pri pozicioniranju Slovenije kot odlične
destinacije za športni turizem.

Za Celticom je prijateljska tekma z
NK Celje, med skoraj dvo tedenskim bivanjem se bo srečal tudi z NK
Olimpija in NK Maribor. »Prijateljske
tekme s slovenskimi klubi so zelo dober test za nas,« pravi
zvezdniški trener Celtica Brendan Rodgers, ki ne skriva navdušenja
nad Slovenijo.

Trener Rodgers: “V Sloveniji nam je zelo lepo”

»Prijateljske
tekme s slovenskimi klubi so zelo dober test za nas, za našo formo.
Zavedamo se, da moramo še veliko narediti, da bomo konkurenčni v
kvalifikacijah za Ligo prvakov. Prepričan pa sem, da nas čaka
vznemirljiva sezona,« pravi nogometni zvezdnik Brendan
Rodgers, trener
Celtica in nekdanji profesionalni nogometaš. »V Sloveniji nam je
zelo lepo, hotel, hrana, ljudje so prijazni, prijateljski,
ustrežljivi, vsi bi nam radi pomagali, ustvarili ustrezne pogoje za
treninge. Srečo imamo z vremenom, veliko pripomore k dobremu
počutju športnikov, da lahko delajo. In delajo zelo dobro, priprave
se odvijajo po načrtu. V Sloveniji sem že bil z ekipo Chelsea in z
gotovostjo lahko rečem, da je čudovita dežela za priprave na
sezono. Sem smo sicer prišli delati, je pa tudi izjemno pomembno,
da lahko uživamo in vidimo nekatere dele Slovenije,« je strnil
svoje dosedanje vtise.

Z
njim je prišlo 31 igralcev Celtica (med njimi so na primer Craig
Gordon, vratar škotske reprezentance, Scott Brown, kapetan Celtica
in škotske reprezentance, Emilio Izaguirre, kapetan honduraške
reprezentance, pa Mikael Lustig s Švedske, Stefan Johansen z
Nizozemske in Nir Bitton iz Izraela), 16 članov osebja in novinarska
ekipa. Novinarji iz medijev, kot so The Sun, Daily Mail, The Times,
spoznavajo Slovenijo prek različnih doživetij, saj jim je Slovenska
turistična organizacija pripravila pester študijski program po
državi.

Lahko Slovenija postane središče športnega turizma?

Odločitev
škotskega kluba, da poletje preživi pri nas, je izjemno pomembna
pri pozicioniranju Slovenije kot odlične destinacije za športni
turizem, priprave vrhunskih športnikov, organizacijo mednarodnih
športnih dogodkov, razvoj športno-turističnih produktov. »Med
našimi predhodnimi obiski Slovenije smo se prepričali, da ima vse
potrebne atribute, da postane središče športnega turizma: ugodno
klimo, kapacitete na svetovni ravni, strast do nogometa in, kar se
nam zdi izjemno pomembno, gostoljubnost,« pravi Tony
Asghar, generalni direktor
Revolution Sports Travela. To podjetje deluje na področju športnega
turizma že več kot 20 let, skupaj z elitnimi športniki ekipami,
kot so na primer Chelsea FC, Manchester
City  FC,
Atletico de Madrid, Everton
FC, Swansea City, Sunderland FC, RCD Espanyol, pa je odkrilo
marsikatero destinacijo, ki je danes med izjemno obiskanimi. »Pred
mnogimi leti smo prepoznali Avstrijo kot deželo z mnogimi
kvalitetami, primernimi za izvedbo priprav elitnih nogometnih klubov.
In res, v naslednjih letih jih je gostila kar precej. Prepričani
smo, da lahko tudi Slovenija z vsemi svojimi kvalitetami in
potenciali doseže tak uspeh, da bi lahko že v štirih, petih letih
gostila velikane svetovnega nogometa.«

»Slovenija ima za razvoj športnega turizma odlične pogoje:
pozicionirana v osrčju Evrope je obdarjena z naravnimi danostmi, ki
omogočajo razvoj različnih športnih aktivnosti, in to skozi celo
leto. Postavljena je dobra mreža športne infrastrukture, prav tako
se Slovenci lahko pohvalimo z vrhunskim znanjem, ki je že vključeno
v različne športne produkte. Uspehi naših športnikov odmevajo v
mednarodnem okolju, kar pripomore k prepoznavnosti in promociji
Slovenije. Šport je Slovencem blizu, je del naše kulture, za mnoge
tudi način življenja, marsikdo v njem prepozna poslovno
priložnost,« meni mag. Maja
Pak, direktorica Slovenske
turistične organizacije.

»Športni
turizem  se je razvil v enega najhitreje rastočih segmentov
turističnih integralnih produktov, ki močno vpliva na doseganje
dobrih rezultatov na področju potrošnje in števila prihodov
turistov. Vedno bolj pomemben dejavnik oblikovanja turizma je tudi na
območju Maribor–Pohorje, ki v zadnjih letih redno gosti številne
prireditve na najvišjem nivoju, kar praviloma pomeni 90–100 %
zasedenost prenočišč v destinaciji. Potenciali so ogromni zaradi
nedotaknjene narave in opremljenosti z vso potrebno infrastrukturo,«
pravi Janja Viher,
direktorica Zavoda za turizem Maribor–Pohorje.

»Priložnost
vzajemnega trženja produkta športnih priprav pomembno prispeva k
pozitivnemu turističnemu izplenu ter prepoznavnosti Slovenije in
posameznih destinacij. V hotelih Hit Alpinea smo s ponudbo
prilagojenih storitev in podpornih programov pripravam posameznikov
kot ekipam uspeli v Kranjsko Goro
pritegniti športnike iz vse Slovenije, vedno bolj množično pa
prihajajo tudi iz tujine,« pa izkušnjo družbe Hit Alpinea povzema
njen direktor Fedja Pobegajlo.

Foto: Aleš Fevžer, za STO

(Visited 136 times, 3 visits today)