LOGO_LUPA_web

Povezava nevladnih organizacij z gospodarstvom: zmaga akcije Dober teden za hrano

oktober 15, 2016

V petek v Mestnem muzeju Ljubljana so izbrali zmagovalen projekt Trženje poslanstva. Zmaga akcije Dober teden za hrano, ki so jo razvili Ekologi brez meja skupaj s Pošto Slovenije in agencijo Futura DDB, po njihovih besedah dokazuje, da je zavržena hrana pomembna tema, ki zahteva vrsto različnih akcij in povezovanj ter se močno dotika tudi družbene odgovornosti podjetij.

Na zaključni prireditvi so predstavili 5 zgodb, ki so se uvrstile v finale:
1. AMZS, Rdeči križ Območna enota Ljubljana in Digigral,
2. Komunalno podjetje Vrhnika, Smetumet in SPEM,
3. Pošta Slovenije, Ekologi brez meja in Futura,
4. Slovenske železnice, RESje in arnoldvuga,
5. Zavarovalnica Maribor, Mladi projektni managerji in Madwise.

trezenje-poslanstva-logoProjekt Trženje poslanstva je razvojno-izobraževalni program, ki povezuje podjetja, nevladne organizacije in oglaševalske agencije pri snovanju ’cause marketing’ akcij. Namen projekta je vzpodbujanje sodelovanja med nevladnimi organizacijami in gospodarstvom na tržni osnovi.

Sodelovanje med nevladnimi organizacijami in gospodarstvom

Sodelovanje med NVO in podjetji v smislu trženja poslanstva je pri nas relativno redko. “Večinoma NVO podjetja prosijo za donacijo in sponzoriranje. Izkušnje iz tujine pa govorijo, da je princip sodelovanja med podjetji in neprofitnimi organizacijami v smislu trženja poslanstva najučinkovitejše. Podjetja namreč največ vedo o svojem poslu in imajo zaposlene strokovnjake v prodaji, marketingu in administraciji, nimajo pa veliko izkušenj z aktivnostmi, ki bi dejansko vplivale na družbene spremembe,” pravijo na Centru za informiranje, sodelovanje in razvoj nevladnih organizacij CNVOS. Neprofitne organizacije to znanje imajo in vedo, kaj morajo storiti, da pride do premika v družbenem prostoru. Zato je za oboje koristno in smiselno, da sodelujejo.

Projekt Trženje poslanstva poteka od leta 2013. V tem času sta ob podpori projekta CNVOS nastali tudi kampanji #NeTekstamKoVozim in Pomagajmo čebelici v mestu.

(Visited 10 times, 1 visits today)