LOGO_LUPA_web

Fontana s pivom ena od treh Snovalcev 2016

april 15, 2016

Znani so inovativni projekti,
prejemniki naziva Snovalec 2016. Najbolj
inovativne ideje in projekti, Snovalci 2016 so: Fontana Zeleno zlato,
Sladkorna čipka in Sredi fantastičnega ničesar, ki bodo skupaj prejeli 15.000 evrov,
namenjenih uresničitvi in promociji.

Fontana Zeleno zlato

Idejo Fontane Zeleno
zlato je kratko in jedrnato opisal največji
založnik turističnih vodnikov Lonely Planet, kjer so na spletni strani objavili tudi novico o prihajajoči turistični
zanimivosti v Žalcu: “Malo mesto v vzhodni Sloveniji se želi
postaviti na (turistični) zemljevid z gradnjo prve pivske fontane v
Evropi”. Novica je bila odmevna po kar nekaj tujih medijih. Kot pravijo v utemeljitvi izbora na Slovenski turistični organizaciji, ideja
vsebuje preplet pristnih lokalnih zgodb iz preteklosti in sedanjosti,
in na inovativen način izvaja promocijo Žalca, hmeljarske Savinjske
doline in Slovenije ter hkrati uspešno združuje interese raznolikih
javnih in zasebnih partnerjev v skupen projekt.

Čipka iz sladkorja

Sladkorna čipka
dokazuje neizmernost priložnosti naše kulturne
dediščine in interdisciplinaren inovacijski potencial turizma, ki
ga znajo odkrivati tudi nove generacije. “Sladkorna čipka dokazuje neizmernost priložnosti naše kulturne dediščine in
interdisciplinaren inovacijski potencial turizma, ki ga znajo
odkrivati tudi nove generacije,” pavijo na STO. Katja Richter – magistra
oblikovanja tekstilij in oblačil, ki je nedavno zaključila študij
na ljubljanski univerzi – je motive tradicionalnih idrijskih čipk
prenesla v idejo estetsko dovršenih jedilnih »tekstilij« za
vsakdanjo uporabo in za posebne priložnosti. Poleg iskanja presečišč
med našo bogato zgodovino, turizmom in najsodobnejšo tehnologijo je
s svojo idejo posegla tudi na v Sloveniji še prešibko zastopano
področje oblikovanja jedi oz. food designa.

Sredi fantastičnega ničesar

Projekt z delovnim
naslovom Sredi fantastičnega ničesar, ki ga koordinira Taddea
Miklavin s.p., se osredotoča na edinstveno slovensko priložnost za
promocijo – vodna bogastva kot del naše v svetovnem merilu privlačne
naravne dediščine. “Projekt
vključuje tudi druge vrhunske dosežke naše dežele: kulinariko
družinskih gostiln, izdelke slovenskega oblikovanja in inovativne
nastanitvene objekte t.i. male turistične arhitekture,” pravij ona STO in dodajajo, da projekt
upošteva trajnostno ponudbo višjega kakovostnega razreda z
združevanjem na posebnih kulinaričnih dogodkih. Dogodki bodo
namreč potekali na neobičajnih in privlačnih naravnih lokacijah, v bližini
vode, v vinogradih, parkih ter v sodelovanju z lokalnimi gostinskimi
in turističnimi ponudniki.


Izbor je opravila desetčlanska strokovna komisija, ob
upoštevanju različnih kriterijev, ki vključujejo stopnjo novosti v
slovenskem turističnem, geografskem in kulturnem prostoru, stopnjo
prilagoditve novosti slovenskim značilnostim, stopnjo predvidene
produktne, procesne in/ali trženjske uspešnosti ter stopnjo
predvidene odličnosti uresničevanja in celostnega izvajanja
prijavljene novosti, naravnane po načelih trajnostnega razvoja, pa
tudi upoštevajoč možnost uresničitve ideje do novembra letos.

Fotografije projektov: Slovenska turistična organizacija

(Visited 27 times, 1 visits today)