LOGO_LUPA_web

Finalisti Snovalec 2018: jeseni prihajajo Luknja v prihodnost, kulinarična Slovenija in preprost luksuz

april 26, 2018
Foto: odprta kuhna

Izbirni postopek za naziv Snovalec 2018 je bil zaključen prejšnji in dobili smo tri finaliste, ki imajo do oktobra letos čas, da svoje ideje uresničijo in ponudijo na trgu. 

Mlado start-up podjetje OAKVR d.o.o. razvija inovativno digitalno platformo s ponudbo avtentičnih personaliziranih doživetij, OLAM d.o.o. nadgrajuje svojo uspešnico, Odprto kuhno, s kulinarično – informacijskim centrom, Zavod za kulturo Delavski dom Trbovlje pa prinaša humanizacijo tehnologije, spojene s tradicijo.

Virtualni poligon ‘Luknja v prihodnost’

V Trbovljah, mestu z eno najdaljših rudarskih tradicij pri nas, v zadnjih letih gradijo edinstven turizem. Na gospodarsko degradiranem območju so tradicijo rudarstva prenesli v virtualno okolje digitalno ustvarjenih rudniških objektov, kjer se navidezna resničnost meša s hologrami in socialnimi zgodbami rudarjev.

Nov turistični produkt, ki ga je prijavil Zavod za kulturo Delavski dom Trbovlje, obiskovalcem, tudi tistim s posebnimi potrebami, ponuja virtualno potovanje skozi rudarsko dediščino v prihodnost, ki jo bomo domnevno vsi živeli.

Foto: arhiv DDT, STO
Foto: arhiv DDT, STO

“Gre za enega redkih produktov, ki skozi turizem in na atraktiven način odkriva potenciale novih medijev in kibernetike. Tako se v Trbovljah razvija turizem, ki skozi socialne zgodbe ter trdo in težko dediščino preteklosti prinaša humanizacijo tehnologije, spojene s tradicijo in naravo. Še posebej pa je pomembno, da produkt nastaja tudi v tesnem sodelovanju z uspešnimi lokalnimi visokotehnološkimi podjetji. V navezavi z obstoječim Virtualnim muzejem rudarstva 4. dritl lahko Virtualni poligon “Luknja v prihodnost” v prihodnje postane osrednja atrakcija regije, ki potrebuje izrazito inovativne rešitve, če se želi postaviti ob bok drugim, turistično bolj razvitim območjem v Sloveniji,” je v obrazložitvi izbire zapisala komisija.

Slovenija – kulinarična destinacija

Inovativna kulinarična tržnica Odprta kuhna, ki letos praznuje že šesto sezono in predstavlja izrazit primer pozitivne ulične prehrane, tokrat predstavlja nadgradnjo: nastaja integralni turistični produkt, kulinarično-informacijski center, prek katerega se bo Slovenija svetu predstavila kot povezana kulinarična oz. gastronomska destinacija.

Foto: Odprta kuhna
Foto: Odprta kuhna

Projekt podjetja OLAM povezuje kulturno in naravno dediščino z gastronomijo. Dodano vrednost prinaša prestavitev različnih regij z izvirnimi lokalnimi in regionalnimi jedmi, kakovostnimi ponudniki in ustvarjalci rokodelci. V projekt se bodo vključevali lokalni in regijski ponudniki hrane, kmetije ter ponudniki nastanitev in dodatnih turističnih programov.

Simple Luxuries

Projekt Simple Luxuries podjetja OAKVR d.o.o. prek sodobnih spletnih tehnologij povezuje obstoječa edinstvena doživetja in razpršene lokalne zgodbe s turističnim povpraševanjem. “Dodana vrednost je inovativna digitalna platforma, ki lokalno prebivalstvo in obiskovalce združuje skozi unikatna in avtentična doživetja, kot je npr. ogled rjavega medveda v naravnem okolju ali fotografiranje gamsov v Triglavskem narodnem parku. Z uporabo pametnih psihometričnih algoritmov platforma pomaga hitro identificirati in razumeti osebo na drugi strani. Semantična analiza, uporabljena v inspiracijskem iskalniku, ponuja personalizirana lokalna doživetja glede na posameznikove želje in potrebe,” so zapisali na komisiji in poudarili, da projekt spodbuja globalno trženje Slovenije in ima dolgoročne družbene koristi. Te bodo zadovoljevale turiste, turistični sektor in lokalno prebivalstvo.

 

Vir: slovenia.info

(Visited 87 times, 1 visits today)