0 +
Z nami prek 500 podjetij
0 +
poglobljenih člankov v eni reviji
0
izdaj letno
0 +
sledilcev
Poglobljena vsebina v reviji!
  • Specialnih 12: letna naročnina
  • zakupite tematsko izdajo po vaši želji.
Po oddaji izpolnjenega obrazca boste prejeli račun, katerega vam bomo poslali na vaš e-naslov, v najkrajšem možnem času. Po plačilu prejmete aktualno številko revije Eko dežela. Za dodatne informacije nas kontaktirajte na narocnine@ekodezela.si.
UVODNIK

Preživeti v času koronavirusa in po njem

Koronavirus je ključno posegel tudi v dejavnost transporta in logistike. Če so v zadnjem letu njeni predstavniki že čutili ohlajanje globalnega gospodarstva in se pripravljali na brexit, je bolezen COVID-19 udarila kot strela z jasnega. Meje držav se zapirajo, prometni tokovi so se v veliki meri ustavili. Četudi bodo spomladanske in poletne temperature koronavirus pregnale, bo tudi v transportu in logistiki, podobno kot v drugih gospodarskih dejavnostih, škoda velika.

Beri dalje »
podpis-samo.png
MENI ČLANKOV

Plinu se očitno še ne bomo odpovedali

Tudi na področju mobilnosti bo pomemben prehodni energent na poti v ogljično nevtralnost. Medtem ko naj bi bila vloga fosilnih goriv v prihodnjih letih vse manjša, kar kažejo tudi vsi scenariji analize družbe BP Energy Outlook, pa zemeljski plin med fosilnimi gorivi ostaja še najbolj odporen, torej bolj kot premog

Berite dalje »

Družba Autamarocchi načrtno skrbi za ekološki trajnostni razvoj

V skladu z nedavno pridobljenim standardom ISO 14067:2018 Toplogredni plini – Ogljični odtis izdelkov, parametrom TTW in izobraževanjem svojih voznikov, vztrajno zmanjšuje izpuste toplogrednih plinov. »Družba Autamarocchi potrjuje, da je v sodelovanju z uglednim inštitutom Certiquality zmanjšala izpuste toplogrednih plinov pri cestnem prevozu blaga, skladno z novim standardom ISO 14067:2018

Berite dalje »

Slovenska gospodinjstva namenjajo mobilnosti 17 odstotkov proračuna

Po podatkih Eurostata slovenska gospodinjstva za mobilnost namenijo skoraj petino svojega proračuna, od tega večino za avtomobile, kar nas uvršča v sam vrh EU. Kot pravi Marjeta Benčina iz društva Focus, ozaveščenost ljudi o pomenu trajnostne mobilnosti narašča, a je v praksi ukrepov, ki bi zmanjšali emisije toplogrednih plinov in

Berite dalje »

S produktom Track Nav do digitalizacije poslovnih procesov v transportu

Produkt Track Nav, ki omogoča sledenje, upravljanje in evidentiranje delovnega časa ter upravljanje in optimiranje poteka dela, so začeli razvijati že pred 22 leti. Najprej so razvili sledenje in osnovno komunikacijo z voznikom, danes pa sistem omogoča poglobljen on-line vpogled na daljavo v vitalne podatke o vozilu, njegovih sistemih in

Berite dalje »

V službi konkurenčnosti in zmanjševanja ogljičnega odtisa

Digitalizacija na področju logistike in mobilnosti na splošno služi čim boljšemu zadovoljevanju potreb naročnikov in posledično konkurenčnosti ponudnikov logističnih storitev ob hkratnem zmanjševanju izpustov toplogrednih plinov.   Poznavalci področja digitalizacije v logistiki in transportu razlagajo, da se naša podjetja njenega pomena v večji meri zavedajo zadnji dve leti, medtem ko

Berite dalje »

»Delo lahko opravimo tudi sede na plaži«

Že pred pojavom pandemije je Europacific veliko vlagal v digitalizacijo procesov in se usmerjal v rešitve v oblaku. »Prepričani smo namreč, da dela ni treba izvajati na sedežu podjetja, ampak ga lahko opravite tudi sede, na plaži,« pravi direktor podjetja Europacific Rok Kobal. Europacific zadnje tri leta gradi na vertikalni

Berite dalje »

Brexit je prinesel pričakovane in nepričakovane težave

Bilo je pričakovati, da bodo carinski postopki podaljšali tranzitne čase v Veliko Britanijo in iz nje ter posledično dvig cen prevozov. Se je pa temu pridružilo povečanje kriminala, saj so stoječa vozila lažji plen, težave pa prevoznikom povzročajo tudi pravila v zvezi s Covid-19, ki se po posameznih državah razlikujejo,

Berite dalje »

Epidemija je najbolj prizadela potniški promet

Statistični podatki za letošnji januar kažejo, da je v primerjavi z lanskim najkrajšo potegnil potniški promet.   Na Statističnem uradu (Surs) pravijo, da so avtobusi v mestnem javnem linijskem prevozu v januarju prepeljali za 82 odstotkov manj potnikov kot v januarju 2020, v medkrajevnem in mednarodnem javnem linijskem prevozu pa

Berite dalje »

Intereuropa – pravi logistični partner

Skupina Intereuropa je vodilni ponudnik celovitih logističnih storitev v Sloveniji in jugovzhodni Evropi, ki od leta 2019 naprej deluje v okviru skupine Pošta Slovenije. Kaj je zaznamovalo poslovanje skupine Intereuropa v letu 2020 in kako bo potekalo nadaljnje uresničevanje strateškega razvojnega programa do leta 2025, pojasnjuje Marko Cegnar, predsednik uprave

Berite dalje »

Blagovni tokovi se preusmerjajo na železniški in cestni transport

»Pandemija je lani v logistični panogi povzročila občuten padec prometa – za 15 do 25 odstotkov, največji upad pa je doživel potniški promet, in sicer od 70 do 80 odstotkov,« pravi Robert Sever, direktor Združenja za promet na Gospodarski zbornici Slovenije. A slovenska logistična podjetja so prilagodljiva.   V prvem

Berite dalje »

Mobilnost, ki nam omogoča preživetje

Epidemija Covid-19 je transportno dejavnost krepko ošvrknila. Najbolj je prizadela potniški promet – tako po zraku, kopnem in v vodi, ki je obvisel na zgodovinsko nizkih ravneh. So pa tudi zmagovalci pandemije. Karantena je povzročila razcvet e-trgovine, saj so bili nakupi prek spleta edina možnost, da kupci pridejo do blaga,

Berite dalje »

Hubat lani med TOP 10 slovenskimi družinskimi podjetji

V družbi Ernst & Young (EY) Slovenija so pred kratkim izdali že šesto knjigo z naslovom ‘Družinsko podjetništvo Slovenija’. V njej so zbrali novih deset zgodb uspešnih slovenskih družinskih podjetij, med njimi pa je tudi podjetje Hubat, ki se ukvarja s transportom. Družinska podjetja v Sloveniji predstavljajo kar 83 odstotkov

Berite dalje »

Prispevki iz ostalih revij

(Visited 995 times, 21 visits today)
Close